if it´s meant to be it will be


Date: 2011-11-23 / Time: 17:34:00
Kategori: Allmänt / 1 Kommentarer

Kände att mina ben inte skulle orka bära mig på en 6kilometerspromenad till jobbet idag. Är så stel. Tog mig istället ut på en löprunda i spåret nu på eftermiddagen. Inte speciellt långt men skönt och bättre än ingenting. Har konstaterat ett problem såhär på vinterhalvåret - mörkret. Jag är så otroligt extremt mörkrädd! Kan absolut inte ge mig ut själv utan är beroende av sällskap. Tidigt på morgonen gör det mig ingenting. Men på kvällen. Uusch. Vet inte vad som är skillnaden men..? Kan det inte få vara vår och sommar året om..? Jag röstar för det. Fast vintern har ju också sin charm på väldigt många sätt. 
Nu ska jag äta. Kyckling, sallad och sås står på menyn denna onsdag.


  


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Äntligen fredag! Tänkte passa på att önska dig en trevlig helg!

2011-11-25 @ 06:28:33
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback