måndag och ny vecka


Date: 2011-11-21 / Time: 21:01:27
Kategori: Allmänt / 1 Kommentarer

Idag börjar en ny vecka och jag känner mig taggad till tusen! Ok, var lite mindre taggad imorse när jag var tvungen att lämna den varma sängen vid 06.20... men fick ny energi så fort jag fick i mig frukost =)

Vet inte om det är att snön låtit vänta på sig så det nästan känns som vår vissa dagar eller om det är något annat men jag känner mig så härligt pigg och alert! Träning har nog stor del av det hela också. Vare sig det är att gå ut och promenera eller gå till gymet, bara man kommer in i nån sorts rutin med träningen så tar det inte lång tid innan man känner sig både friskare och framförallt starkare.

Min träning idag fick bestå av pw, 1h10min fick duga följt av 125 situps. I veckoslutet blir det nog att köpa månadskort på badhuset, vill komma igång och simma.

Fick tillfälle att prova min nya väst från h&m idag. Den syns tyvärr inte eftersom jag står i min väldigt mörka hall. (skyller på det ist för att skylla på den usla fotografen..) Västen var iaf jätte bra =)




Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh tack vad snäll du är :)

2011-11-22 @ 18:46:26
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback