home sweet home


Date: 2011-11-27 / Time: 18:00:00
Kategori: Allmänt / 0 Kommentarer

Äntligen hemma! Var hos mamma och pappa under helgen och det var jätte mysigt men hemma är alltid bäst ändå :) Har precis plockat fram alla julstjärnor och ljusstakar i fönstrena så nu är det riktig julstämning här!

Tyvärr blev det ingen ridning hos mor och far pga stormen, Britt hette den va? Det var inte värst där dom bor men det var riktigt blåsväder kan jag lova. Vi tog en snabbis förbi stallet innan vi åkte hem idag och hälsade på hästarna iaf :)

Hoppas alla har en fin 1.a advent, nu ska jag kura ner mig i soffan med en kopp te och en film, tror jag börjar bli krasslig :S Vi håller tummarna att så inte är fallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback