let´s do this


Date: 2011-11-20 / Time: 20:09:00
Kategori: Allmänt / 0 Kommentarer

Jag har aldrig någonsin varit så taggad inför att börja leva ett hälsosammare liv som jag är just nu. Trots att hälsa, välmående och all mat vi stoppar i oss har intresserat mig länge har jag den senaste tiden inte direkt levt därefter. Motivation och ork har varit i botten minst sagt. Min kost har varit under all kritik och jag har inte orkat laga mat efter ordning vilket har resulterat i massa skräpmat. Jag känner att min kropp inte mår bra av det här. Jag är extremt trött, har påsar under ögonen och både hy och hår har tagit stryk. Här finns nog inga mirakelkrämer som hjälper utan jag tror mer på en förändring inifrån.
Jag vill absolut inte gå ner i vikt. Inte ett enda kilo. Snarare tvärtom. Hur jag ska lyckas med det är dock en senare fråga. Det viktigaste är att man mår bra med sig själv och är lycklig. Det kommer man långt på tror jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback